Reaugmuntace prsou, velká boule

marketa88
9. 12. 2023 · Poslední odpověď: 17. 12. 2023

Dobrý den, Jsem pět dní po reaugmentaci prsou (měla jsem prasklý implantát, implantáy pod svalem, microthane B lite Polytech 605 ml) a jsem trochu zděšená z výsledku. Dnes jsem je poprvé doma viděla, na klinice se mnou nikdo výsledek nekonzultoval (sestřička mi rychle vyndala dren a oblékla do podprsenky). Mám každé prso jinak vysoko a nad jedním bouli (viz.foto). Prosím je to normální ? Může si to sednout? Doktor mi na to napsal (posílala jsem mu fotografie emailem), že prý každý má nějakou asymetrii , že mám počkat. Ale já jsem z toho opravdu špatná a potřebuji trochu uklidnit, že to bude v pořádku. Děkuji za odpověď.

Reklama

odpovědi (3)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů

Dobrý den,
určitě vám váš operatér odpoví na vaše otázky na pooperační kontrole. Mírná asymetrie po operaci může přetrvávat určitou dobu po operaci. Prsa se postupně zahojí a sednou si. Nemusíte se znepokojovat.
S pozdravem
MUDr. Helena Singerová

2 adresy v Praha (kraj)

Dobrý den,
v tomhle vám opravdu nepomohu. Jen operatér ví, co v prsu dělal a proč, a z toho může usoudit rozdílnost výsledku. Takhle na dálku jen ze dvou fotografií se poctivě vyjádřit nelze.
S pozdravem
Ivo Menšík

Vážená slečno, těžko se radí. Problém by mohlo vysvětlit sonografické vyšetření.
S pozdravem,
prim. Dr. V. Víšek, CSc.

Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Odstranění kožních výrůstků
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 6. 4. 2021
Zvětšení prsou
8 odpovědí, nejnovější odpověď: 6. 4. 2013
Zmenšení prsou
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 16. 10. 2021
Lipofilling prsou
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 4. 9. 2022
Modelace prsou s augmentací (pomocí prsních implantátů)
1 odpověď, nejnovější odpověď: 2. 5. 2020
Zmenšení prsou
1 odpověď, nejnovější odpověď: 22. 7. 2021
Zvětšení prsou
18 odpovědí, nejnovější odpověď: 23. 5. 2013
Zmenšení prsou
18 odpovědí, nejnovější odpověď: 4. 6. 2012