Nespokojenost s výslednou velikostí

Uzivatel
19. 6. 2008 · Poslední odpověď: 26. 3. 2013

Mám takový dotaz, před měsícem jsem podstoupila augmentaci prsou. Na konzultaci jsem svému lékaři řekla, že bych chtěla prsa č.4,(měla jsem vel.č.2, ale povyslejší), on zvolil velikost impantátu, ale nyní se mi prsa zdají malá, rozhodně menší než jsem chtěla! Mám ještě nějakou šanci, že by mi implantáty vyměnily stím, že bych popřípadě zaplatila pouze nové větší impantáty, nebo se mám smířit s velikostí, kterou mám nyní? Děkuji A.

Reklama

odpovědí (7)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů

Mohlo, prsa nejspíš popadnou a nabydou přirozenější tvar, doporučuji počkat a zkusit to, odstranit se to dá vždycky....
Zdraví Dr. Tomášek

Dobrý den,
nevím jak probíhala konzultace s operatérem před výkonem, a zda ste se na velikosti před operací shodli. Nicméně tři týdny po výkonu je ještě brzo na hodnocení výsledku, je nutno počkat půl roku až rok, vymizí otok, tkáně povolí a prsy sednou. Nyní to zní trochu hloupě, ale je to taky trochu o zvyku, za půl roku Vám to třeba vadit nebude a možná i zjistíte, že působíte na okolí atraktivněji.
Pokud ale nejste schopna s tím vůbec žít, pak implantáty lze odstranit ihned. Pokud by výkon měl být spojen s modelací prsů, pak je kvůli otoku a křehkosti tkání vyšší riziko komplikací.
Přeji hezké dny a hodně zdaru.
M.Molitor

Dobrý den,
je pravou, že i plastický chirurg se instinktivně řídí svým vkusem. Někomu se líbí prsy menší, někomu větší. Není ale dobré, když tento vkus vnucuje klientce. V případě, že nesdílí názor pacientky, pak by ji neměl operovat podle svého vkusu, ale měl by ji odmítnout a dát ji možnost vybrat si jiného lékaře, který ji vyhoví. Co je ale důležité říct, že větší implantáty mají skutečně větší riziko potíží jak časných, tak pozdějších, proto někteří plastičtí chirurgové mají zábrany je aplikovat.
S pozdravem.
M.Molitor

Dobrý den,