Bouličky po operaci víček

Veverka90
23. 8. 2024 · Poslední odpověď: 26. 8. 2024

Dobrý den, jsem necelé 3 týdny po operaci dolních víček (odstranění tukových prolapsů). Pod pravým okem se mi hned po operaci udělaly takové 2 bouličky. Netuším, o co se jedná. Při odstranění stehů mi bylo doporučeno bouličky lehce masírovat, ale není to úplně příjemné, potom mi v tom místě mravenčí v průběhu celého dne. Konzultovala jsem to s lékařem a doporučil nedělat tedy nic a nechat v klidu hojit. Já se ale strašně bojím, ze mi tam ty bouličky zůstanou. Proto se chci zeptat, zda už jste se s tím prosím někdy setkaly a zda se to může samo vstřebat, za jak dlouho nebo popřípadě o co se vlastně jedná. Lékaře jsem se ptala, zda to není ještě zbytek tukového prolapsu, bylo mi řečeno, že rozhodně ne.

Reklama

odpověď (1)

Všechny odpovědi na tento dotaz pocházejí od kvalifikovaných lékařů

Dobrý den,

Setkal jsem se s tím několikrát. Pravděpdobně se jedná o drobné části kruhového očního svalu, které se stáhly po uvolnění kůže. Určitě to nejsou prolapsy. Souhlasím s názorem, že teď bude nejlepší postup čekat. Stav se bude normalizovat měsíce. S odstupem minimálně ½ roku by se event. dalo uvažovat o injekční aplikaci minimální dávky kortikoidů.

S pozdravem

Ivo Menšík

Reklama

Najít další otázky

Podobné dotazy

Operace očních víček
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 26. 3. 2009
Operace očních víček
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 22. 6. 2023
Operace dolních víček
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 16. 11. 2022
Odstranění tetování
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 7. 1. 2019
Chemický peeling
6 odpovědí, nejnovější odpověď: 18. 3. 2009
Zvětšení prsou
7 odpovědí, nejnovější odpověď: 7. 12. 2010
Operace očních víček
3 odpovědi, nejnovější odpověď: 7. 5. 2019
Operace horních víček
10 odpovědí, nejnovější odpověď: 17. 11. 2013
Operace očních víček
2 odpovědi, nejnovější odpověď: 18. 4. 2007
Operace očních víček
9 odpovědí, nejnovější odpověď: 5. 6. 2023