Nezdařená labioplastika

Uzivatel
20. 5. 2008 · Poslední odpověď: 12. 5. 2009

Jsem po nezdařené labioplastice a původně jsem nechtěla nijak reagovat, ale pak jsem si uvědomila, že by moje zkušenost mohla být zajímavá pro ostatní ženy, které se na operaci teprve chystají. Proto bych všem doporučula, aby se nestyděly jako já a na vše se vyptaly a domluvily se předem. Já jsem byla informována pouze od svého lékaře, a to, že to nejde jinak, než že mi musí odoperovat obě dvě strany. Bohužel jsem dopadla tak, že stydký pysk, který plastiku vůbec nepotřeboval téměř zmizel a mám místo něho torzo, zjizvený výčnělek, navíc bolestivý :-( (dodnes nepochopím, proč bylo mutné do něj řezat..). A ten hypertrofovaný stydký pysk, který jsem chtěla zmenšit je nyní přim.velikosti, ale s otvorem (ne s dírkou, ta by mi nevadila), toto je otvor v průměru 1cm. Nejsem lékař, ale domnívám se, že mi to způsobil nevstřebatelný šicí materiál, který ztvrdl, choval se spíše jako drátek a při každém pohybu se pohyboval, takže se mi tam "vyrobil" zmíněný otvor. Zpětně musím říci, že bych na operaci šla znovu, ale nechala bych si odstranit jen to, co bylo opravdu navíc a dále bych preferovala šetrnější materiál i za vyšší cenu zákroku (i když ta vůbec nehrála roli). Neviním lékaře, spíš sebe, že jsem se lépe neinformovala předem a neorientovala se v problematice a nežádala jen to, co jsem opravdu potřebovala. Nyní jsem nešťastná, protože výsledek je opravdu tristní a obávám se výledku reoperace... Zajímala by mě každá zkušenost s reoperací, zda je možná a cokoli k ní, co je dobré vědět předem ?

Reklama

Související dotazy

Labioplastika a ostych před lékařem

Auryn
Auryn
23. 5. 2017 · Poslední odpověď: 15. 6. 2017